Nieuw leven in de Martinus

Op zondag 3 mei j.l. ontvingen 4 dames uit handen van deken Honings iets bijzonders.

Allen zijn zij begonnen met iets nieuws in onze kerk.

Ina en Marjolein waren voor het eerst Mariadraagster en ontvingen een medaille.

Karina gaat toetreden tot het kerkbestuur en ontving het reglement voor het bestuur van een parochie in de Nederlandse kerkprovincie.

En Vanya wil katholiek worden en bereidt zich voor op het H. Doopsel. Zij ontving het Evangelie van Jezus Christus.

We zijn dankbaar voor deze vormen van nieuw leven in onze parochie!